19/11-2013

 
Hej! Tisdagen har varit lugn, vi slutade runt 2.. så skönt!  Hoppas att eran vecka har varit bra hittils. Skulle träffat Mikiss idag men hon kunde inte så det får bli senare i veckan. Åkte hem iallafall, var så sjukt trött så typ la mig ner och somnade.. haha. Har inte gjort så mycket mer. Precis duschat haft ansiktsmask och målat naglarna. Målade dom typ vinröda/mörkröda, tycker att de är så fint till hösten. Nu tänkte jag fixa idrotten, jag och Ellen ska ha en lektion så måste skriva ner vad vi ska göra osv..  men de går nog snabbt. Senare i kväll blir det Paradise hotel. Första avsnittet gick ju igår och tyckte att de va braa! Första gången jag följer de så det ska bli spännande at se vad som händer! Vi hörs senare, Puss  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0