26 November

- Bilder från söndag
 
Hej!
Tisdag idag och veckan har gått snabbt hittils! så skönt.. Idag så slutade vi runt 13.30 åkte hem och har precis varit ute med Tuva. Ska på öppet hus idag, Påhlmansgymnasiet tror jag (?) Ska träffa mamma run 17.00 och så ska vi åka dit. Så det blir kul skulle jag tro, haha. Vi får se vad som händer senare, ska kanske äta ute efter de skulle jag tro..När jag kommer hem så måste jag plugga till Matteprov. Helt sjukt hur mycket vi har i skolan just nu. En anledning till att de inte uppdateras så bra just nu.. men ska fixa tidsinställda och verkligen anstränga mig :) Men iallafall har typ uppsatser i varje änme och allt är så stressat. Tror jag går ut och springer senare. Måste komma igång med träningen å bli "fit" igen, problemet är bara att jag skjuter upp allt hela tiden.. haha. Men nog om de.
 
I söndags så sov Elin hos mig. Vi hade typ lite spa kväll, hade ansiktsmask och sånt så de var jätte mysigt. I veckan kommer jag ha fullt upp, skippar stallet imorrn då de är öppnahus, vet inte vart jag ska gå och har typ panik. Men jag tror jag får en bättre inblick i hur de är på gymnasierna om jag åker dit och kollar.. No shit liksom, haha. Men vi hörrs, puss! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0