De senaste dagarna

 
 
- Förlåt för dålig uppdatering.
Tänkte bara lite kort berätta om dom senaste dagarna.
 
I onsdags åkte jag till stallet efter skolan. Allt gick bra och gick som de brukar, haha. Kom hem och skulle ta hand om min lillebror så vi betällde pizza och kollade på tv, det var jätte mys.
 
På Tordagen skulle vi, som många andra till Gymnasiemässan. Det var packat med folk och kaos men jag tyckte det gick bra iallafall, man fick mycket info mm. Jag vill gå sam med inriktning beteendevetenskap. Så det är ganska klart men har ingen aning alls om skola och börjar få lite smått panik.
Vi var klara i älvsjö kl.13.00. Åkte då direkt till Haninge centrum och träffade Mikiss. Jätte kul, vi har inte setts på jätte länge så vi pratade mycket och så ska vi ses på Söndag igen.
 
Sen så var de fredag. Gick tidigare från skolan då jag skulle till tandläkaren. Gick hem efter och så kom Antonia. Vi fottade och skapade ett Videofyme konto som ni kan följa - MaggieAntonia. Kom hem från tennisen för ett tag sedan. Ska duscha och sen får vi se vad som händer. Hoppas ni har en bra Fredag så hörrs vi, Puss 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0