Miss this!

 
Kan vara bland dom mest suddiga bilderna jag någonsin använt men tog typ inga bilder utan filmade bara när jag var där.
 
Otroligt hur jag saknar min Cypern resa som jag gjorde i somras med familjen. Längtar tillbaka varje dag och det blir inte bättre av att vi går in i vinter tider nu... Jag blir som många andra väldigt trött och aningen deprimerad av kyla och mörker så just nu kan jag säga att mitt liv suger.
 
Hur som helst, idag har jag bara pluggat så har inte bloggat pga det och imorgon drar jag och Magdalena och resten av våran klass till gymnasiummessan. Jag tänkte stanna inne i stan och shoppa lite med Ellen efteråt så uppdateringen kanske kommer bli lite knas från min sida, ska försöka göra några tidsinställda.
Hoppas ni har en grym kväll! ♥/ Antonia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0